9:29 1403/04/05

محکومیت شهرداری تبریز در پرونده های مختلف کمیته تعیین وضعیت

صافی نیوز – باشگاه شهرداری تبریز در بررسی پرونده های مختلف خود در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت بدهی شد.
no-photos

به گزارش صافی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده های موجود در این کمیته را صادر کرد.

* در پی شکایت علی نظری از باشگاه شهرداری تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۱۷ میلیون ریال بابت قسمتی از خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* با توجه به شکایت محمد خلیلی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* در پرونده شکایت محمد حسین معمار از باشگاه پارس جنوبی، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۹۱۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

* در پی شکایت علی محمدی از باشگاه شهرداری تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۱ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت هادی ایمانی از باشگاه شهرداری ماهشهر، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

* در پرونده شکایت شیرزاد فرید قره قشلاقی از باشگاه شهرداری تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۸۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت قسمتی از خواسته خواهان محکوم و در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت