4:53 1403/04/08
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بزرگترین افتخار مردم ایران تبعیت از ولی فقیه زمان است

صافی نیوز – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه یکی از بزرگترین افتخارات مردم ایران تبعیت از ولی فقیه زمان است گفت: در عصر حاضر وظیف داریم دفاع از حریم شهدا و تبعیت از ولی فقیه زمان را در اولویت قرار دهیم.
no-photos

به گزارش صافی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنج‌شنبه در آئین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام مراغه به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی و آغاز دهه کرامت افزود: ما وارثان خون شهدا هستیم و باید در تمامی عرصه‌ها به حرمت خون شهدا و یاد و خاطر آن‌ها در مقابل زیاده‌ خواهی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

وی گفت: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و امروز در اردوهای جهادی حضوری فعال داشته و همواره از ولی فقیه و انقلاب خود دفاع کرده‌اند.

طالعی افزود: کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل ایثار و از حریم ولایت دفاع می کنند، بزرگترین درجه را در نزد خدا دارند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از حریم ولایت مرز نمی‌شناسد، افزود: زحماتی که آزادگان در سال‌های اسارت و دوری از ملت و وطن کشیده‌اند بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید جامعه قدردان زحمات این عزیزان باشد چرا که این عزیزان در سال‌های اسارت نیز همواره تابع ولایت فقیه زمان بودند.

طالعی تکریم آزادگان را وظیفه مسئولان و به خصوص بنیاد شهید دانست و خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ پایداری، مقاومت و آزادگی و شناساندن مقام و منزلت آزادگان باید یکی از اولویت‌های مهم دستگاه‌ها باشد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت