8:41 1403/04/06
شهردار ارومیه خبر داد؛

توزیع ۱۷۰۰ تن هندوانه شب یلدا در سطح شهر ارومیه

صافی – شهردار ارومیه اعلام کرد: ۱۷۰۰ تن هندوانه به مناسبت شب یلدا با قیمت پایین در بازارهای روز شهر ارومیه توزیع شده است.
no-photos

محمد حضرت پور با اشاره به مراسم چیلله گئجه سی و اینکه جمع شدن اعضای خانواده و فامیل، یکی از نقاط مشترک است که محور زنده نگهداشتن آیین شب یلداست، اظهارکرد: نکوداشت آیین شب یلدا دور هم بودن اعضای خانواده و فامیل است و بر همین اساس درکنارهم بودن و جویا شدن از احوال یکدیگر در جمعی صمیمانه و شاد و کمک به نیازمندان رکن اساسی آیین شب یلدا است.

وی با بیان اینکه اقلام شب یلدا توسط سازمان میوه و تره بار و اتحادیه میوه و تره بار تهیه و در سطح شهر توزیع شده است، عنوان کرد: در حدود ۱۷۰۰ تن هندوانه شب یلدا از شهرهای جنوبی کشور جهت توزیع در بازار به مناسبت شب یلدا تهیه شده است و مشکلی از بابت این اقلام در بازار وجود ندارد.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه توزیع اقلام شب یلدا از هفته سال جاری توزیع می شود، بیان کرد: توزیع اقلام توسط خود اصناف و بر حسب نیاز در شهر ارومیه توزیع می شود و این اقلام تمام سطح شهر را جوابگو است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت