0:11 1403/04/02
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه:

پزشکان سرمایه انسانی و سفیران سلامت در جامعه هستند

صافی نیوز – معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با اشاره به جایگاه اجتماعی پزشک در عصر حاضر گفت: پزشکان سرمایه انسانی و سفیران سلامت و بهداشت در جامعه هستند.
no-photos

موسی شعفی روز جمعه در آیین روز پزشک در مراغه افزود: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور پزشکان متعهد و متخصص در این شهرستان، حرکت های مناسبی برای بهره مندی از این ظرفیت بزرگ اجتماعی در حال شکل گیری است.

شعفی خاطرنشان کرد: مراغه به عنوان یکی از شهرهای تاریخی کشورمان از جاذبه های بسیاری در زمینه گردشگری برخوردار بوده و از این رو با حضور و مشارکت پزشکان می تواند به قطب گردشگری سلامت نیز تبدیل شود.

وی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید در قبال تلاش جامعه پزشکی در بخش بهداشت و درمان، رفع دغدغه ها و مطالبات بر حق آنان است.

رئیس نظام پزشکی مراغه نیز در این آیین با انتقاد از برخی حاشیه سازی ها درباره جامعه پزشکی گفت: طرح برخی از این مباحث در راستای تامین‌منافع جناحی و انتخاباتی بوده و در صورت تداوم آن زمینه ساز چالش و وارد آمدن خدشه به وجهه پزشکان تلاشگر جامعه خواهد شد.

علی چنگیزی افزود: مطرح شدن مسائلی چون سطح درآمدی پزشکان در برخی رسانه ها بدون در نظر گرفتن تخصص و مسئولیت های سترگ جامعه پزشکی امری ناپسند بوده است.

وی با اشاره به موضوع نصب کارتخوان در مطب پزشکان ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از پزشکان این شهرستان برای رعایت حال و رفاه بیماران دارای کارتخوان هستند.

چنگیزی اعلام کرد: جامعه پزشکی هم اکنون بهترین مودیان مالیاتی بوده و همگی دارای پرونده مالیاتی هستند.

وی افزود: افزایش دو برابری ظرفیت دانشجویان رشته های پزشکی نیز با توجه به کمبودهای زیرساختی و آموزشی در آینده می تواند بخش بهداشت، سلامت و درمان جامعه را تهدید کند.

به گزارش صافی، در این آیین از پزشکان و داروسازان نمونه شهرستان تجلیل شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت