11:18 1403/04/07

اجرای طرح سحاب در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها

صافی نیوز – رئیس اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی از اجرای طرح‌های اشتغالزایی و محرومیت زدایی در سطح استان خبر داد.
no-photos

به گزارش صافی، ربانی رئیس اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در آذربایجان شرق یدر جلسه کمیته اشتغال و برنامه ریزی شهرستان آذرشهر گفت: طرح اشتغالزایی این ستاد توسط بنیاد برکت در قالب طرح اجتماع محور (سحاب) با هدف سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینان و طرح‌های اشتغالزایی در مناطق محرووم روستایی صورت می‌گیرد.

او افزود: این طرح بصورت پایلوت در شهرستان‌های آذرشهر و مراغه توسط بنیاد برکت صورت می‌گیرد.

اللهیاری فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه از کسب رتبه اول استانی شهرستان آذرشهر در حوزه ایجاد اشتغال خبر داد گفت: شهرستان آذرشهر در زمینه اشتغالزایی رتبه اول استانی را کسب نموده و در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۶۵۵ اشتغالزایی و در جذب تسهیلات روستایی و فراگیر بیش از سهمیه شهرستانی تحقق یافته است.

او گفت: از ظرفیت و پتانسل بنیادبرکت در راستای ایجاد اشتغال، حل مشکلات ساختمانی مدارس فرسوده و رفع محرومیت زدایی در روستا‌های شهرستان در جهت ایجاد اشتغال پایدار استفاده شود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت