8:52 1403/04/06
با کسب ۸ مدال؛

دوچرخه سواران مرند نائب قهرمان کشور شدند

صافی نیوز – مرند – تیم دوچرخه سواران شهرستان مرند موفق به کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات استعدادیابی کشور شد.
no-photos

محمدرضا امیدفرد، در گفتگو با صافی نیوز، ابراز داشت: دوچرخه سواران شهرستان مرند که به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات استعدادیابی کشور شرکت کرده بودند موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شدند.

وی افزود: دومین دوره مسابقات استعدادیابی دوچرخه سواری کشور با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور به میزبان تبریز برگزار شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند با اشاره به مقام های کسب شده اظهار داشت: رده سنی ۸۶ صدرا امیدفرد ۳ مدال نقره و ۱ مدال برنز را از آن خود کرد و با کسب ۴ مقام از ۴ رشته برگزار شده مسابقات، به عنوان پدیده مسابقات معرفی و عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کرد.

امید فرد ادامه داد: همچنین در رده سنی ۸۳ آرش مکاریزاده ۱ مدال طلا و ۱ مدال برنز گرفت و در رده سنی ۸۴ نیز صدرا ایمانی ۲ مدال طلا را به گردن آویخت.

وی تاکید کرد: کلیه مدال آوران کشوری استان آذربایجان شرقی از نوجوانان هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند هستند و این بدین معناست که مرند نائب قهرمان کشور شد.

به گفته رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند، تیم استان اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم کرمان نیز پس از استان آذربایجان شرقی به مقام سوم رسید.

امیدفرد در بخش پایانی با انتقاد از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند از هیات دوچرخه سواری عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان هیچ کمکی به هیات دوچرخه سواری نکرده و کلیه هزینه ها و اردوهای تدارکاتی رکابزنان به صورت شخصی پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: هیات دوچرخه سواری شهرستان مرند با کسب این همه افتخارات، از ۹ ماه پیش، ریالی از اداره ورزش و جوانان دریافت نکرده است.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت