22:40 1403/04/03
مدیرعامل تراکتور خبر داد:

جذب مدافع ملی‌پوش منتظر تایید دنیزلی/ طرح ویژه برای لباس تراکتور

صافی نیوز – مدیرعامل تراکتورسازی تبریز خبر از احتمال توافق این باشگاه با یک مدافع تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در لیست بازیکنان این تیم خبر داد.
no-photos

به گزارش صافی و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، غلامرضا صادقیان در بخشی از گفتگوی تلویزیونی خود درباره احتمال جذب یک مدافع برای تراکتور گفت: صحبت‌هایی برای جذب یک مدافع ایرانی انجام شده و آقای دنیزلی نظر نهایی را در این خصوص خواهد داد و البته امکان دارد که  این بازیکن ملی پوش باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:کارت بازی و  آی تی سی میمبلا صادر شده همچنین تلاش برای صدور آی تی سی و کارت بازی کوین فورچونه انجام می‌شود و فردا معاون ورزشی باشگاه برای پیگیری این امور عازم تهران خواهد شد. 

وی در خصوص تغییر نام باشگاه نیز اظهار کرد: تراکتور بین المللی است و متعلق به  تمام هواداران ایران و دنیاست. 

صادقیان در خصوص تغییرات ایجاد شده در لوگوی باشگاه، بیان کرد: باشگاه‌های دنیا هر چند سال یکبار تغییراتی در لوگوی باشگاهشان ایجاد می‌کنند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم به تاریخ و قدمت تراکتور لطمه وارد شود؛ به همین منظور سال آینده جشن ۵۰ سالگی تراکتور را با شکوه و عظمت برگزار خواهیم کرد.

صادقیان تاکید کرد: پس از رایزنی‌های انجام شده، پیراهن آدیداس را از استانبول تهیه کرده‌ایم و شرکت آدیداس پیشنهاد کرده که طرح ویژه و مختص تراکتور را برای فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱  طراحی کند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت