6:26 1403/04/03

۱۷۰۰ نفر از روستاییان چالدران ویزیت رایگان پزشکی شدند

صافی نیوز – ارومیه – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در طول برگزاری اردوی جهادی در روستاهای محروم چالدران هزار و ۷۰۰ نفر از روستاییان ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی شدند.
no-photos

به گزارش صافی، علی احمدآقاپور در این زمینه اظهارداشت: در طول برگزاری اردوی جهادی گروه مجاهدان خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در روستاهای محروم شهرستان چالدران، در مجموع یک هزار و ۷۰۰ نفر از روستاییان ویزیت پزشکی و دندانپزشکی رایگان شده و از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر برای دندانپزشکی تحت معاینه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی به مستضعفان یکی از امور فرهنگ‌ساز دانشگاه‌ها و دانشجوها است، تاکید کرد: در این راستا دندان ۷۲۰ نفر کشیده شد و دندان ۲۳۰ نفر ترمیم یا جرم گیری شده و همچنین ۵۰۰ نفر غربال پزشکی شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: یکی از هدف‌های برگزاری این اردوها محرومیت‌زدایی شهرها است که در سال‌های گذشته برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای دانشجویان و مردم به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن این حرکت ارزشمند و با برکت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، در اردوهای جهادی نخبگان و استعدادهای برتر نیز حضور دارند که حاکی از رویکرد تخصصی اردوهای جهادی است.

احمدآقاپور بیان کرد: سیاست‌گذاری‌های وزارت بهداشت در این بخش همواره بر تبیین و گسترش فرهنگ جهادی در بین دانشجویان و اساتید است، چرا که هر قدر این روحیه ترویج یابد همانقدر امورات مختلف در بخش بهداشتی، درمانی و مدیریتی در آینده بهتر خواهد شد.

وی افزود: افزایش تجربه، لمس محرومیت مردم منطقه از نزدیک و ماندگاری خاطرات خوب در حوزه های فردی و اجتماعی از برکات و ثمرات این اردوها مابین اعضای حاضر است.

اردوی جهادی گروه مجاهدان خاکی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مدت ۱۰ روز در هشت روستای هدف چالدران با همکاری بنیاد علوی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی و برخی نهادهای شهرستان چالدران برگزار شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت