17:32 1403/04/06
همزمان با هفته دولت؛

پروژه های شهری مرند با ۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود

صافی نیوز – مرند – شهردار مرند از افتتاح پروژه های شهری به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد.
no-photos

حسین کاوه، در گفتگو با صافی نیوز، با تشریح پروژه های قابل بهره برداری هفته دولت ابراز داشت: چندین پروژه شهری مرند، به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: پروژه سنگفرش معابر شهر مرند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ۲۲۴ هزار مترمربع مساحت اجرایی شد.

کاوه افزود: ۳۲ هزار مترمربع از معابر شهری مرند نیز با ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آسفالت ریزی شد که با حضور چند اکیپ، نهضت آسفالت ریزی را در شهر مرند اجرا کردند.

شهردار مرند اجرای پروژه جدول گذاری به طول ۵ هزار متر با اعتبار یک میلیارد تومان را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.

کاوه همچنین از احداث دیواره سنگی چایکنار مرند خبر داد و عنوان کرد: این پروژه به متراژ ۲ هزار مترمکعب با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه اجرایی شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث چندین پل در مرند گفت: پل شهرک سبا در ۱۲۰ مترمربع با ۲۵۰ میلیون تومان و پل سردار ملی در ۱۲۰ مترمربع با ۱۸۰ میلیون تومان از جمله این پل ها هستند.

شهردار مرند اظهار داشت: مراسم افتتاح پل خیام نیز روز چهارشنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و جمعی از مسئولین و اعضای شورای شهر مرند، در محل پروژه برگزار می شود.

کاوه ادامه داد: این پل با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در ۱۱۰ متر مربع مساحت اجرایی شده که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت