9:09 1403/04/06
سرمربی تراکتور:

دیر شروع شدن لیگ برنامه های ما را با مشکل مواجه کرد

صافی نیوز – تبریز- سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه تیمش می خواهد برابر پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد گفت: البته دیر شروع شدن لیگ برنامه های ما را با مشکل مواجه کرد ولی ما از پس مشکلات برمی آییم.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، مصطفی دنیزلی عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیمش به خبرنگاران گفت:‌ بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم و تلاش می کنیم در این بازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

دنیزلی در خصوص بازی قبلی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: در اولین بازی مقابل نفت مسجد سلیمان آن طور که مد نظر ما بود کار نکردیم. چند موقعیت گل داشتیم ولی استفاده نکردیم.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس باید بازی کند که با این تیم خاطرات خوبی داشتم، افزود:‌ البته آنها حالا رقیب ما هستند. این رقابت برای ما ۹۰ دقیقه است. می خواهیم مقابل پرسپولیس بهترین بازی را انجام دهیم.

دنیزلی با تاکید بر اینکه لیگ خیلی دیرتر از آمادگی ما انجام شد و به همین خاطر برخی از برنامه های ما دچار مشکل شد، گفت: تلاش می کنیم نتایج خوبی کسب کنیم. از پس مشکلاتی که وجود دارد بر خواهیم آمد.

وی با اشاره به انتظارت هواداران تراکتور گفت: آنها بازی خوبی از ما در بازی با پرسپولیس می خواهند و تمام تلاش خودمان را می کنیم. برای خوشحالی هواداران هر چه از دست ما بر بیاید انجام می دهیم. فردا برای بازی با پرسپولیس به اردو می رویم.

سرمربی تراکتور سپس گفت: بازی با پرسپولیس بازی بزرگی است ولی من چنین بازی‌هایی را در زندگی‌ فوتبالی‌ام زیاد تجربه کردم. زمانی که سرمربی گالاتاسرای بودم، تجربه مشابهی در دیدار با فنرباغچه و بشیکتاش داشتم. این طور مسابقات در زندگی من زیاد رخ داده است.

دنیزلی ابراز داشت: لیگ، یک ماراتن بلندمدت است و بعضی مواقع امکان دارد که موفقیت نزد ما نباشد. به همین خاطر برای ما شروع کردن مهم است. اولین هدف ما در ایران کسب نتایج خوب است.

وی با بیان اینکه از اولین روز که به تراکتورسازی آمدم برای موفقیت این تیم کار کردم، گفت: فوتبال ما هداف دار است و بازیکنان بی تجربه تر هم رو به پیشرفت می روند. همه تلاش ما برای این است که بازیکنان جوان و باتجربه برای موفقیت یک صدا باشند.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه امیدوارم فصل پیش‌رو، فصل خوبی برای ما باشد، گفت: فوتبال یک بازی است و هواداران ما بدانند که آن چه ما می خواهیم انجام دهیم این است که به موفقیت برسیم. بنا بر این از مسئولان و شرایط تیم نهایت رضایت را دارم.

وی در خصوص حضور در تبریز و تراکتور نیز گفت: من از زندگی در تبریز و کار در تراکتور نهایت رضایت را دارم. به تیمم اعتماد دارم و تمام تلاشمان این است که بازیکنان کم‌تجربه و باتجربه برای موفقیت تراکتور یک‌صدا شوند.

دنیزلی در خصوص برخی بازیکنان جوان تیمش نیز گفت: بازیکنان کم تجربه‌ای که داریم رو به پیشرفت هستند و این جای خوشحالی است.

سرمربی تیم تراکتور در خصوص انصاری‌فرد مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز اظهار داشت: انصاری فرد زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود با من رابطه خیلی خوبی داشت.

وی در خصوص فصل نقل و انتقالات تراکتور نیز گفت:‌ هیچ وقت با نقل و انتقال بازیکنان سر و کار نداشتم، هیچ تیمی نمی تواند ۱۰۰ درصد آن چیزی که در نقل و انتقالات در ذهن دارد انجام دهد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت