18:37 1403/04/07

مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران حل شد

صافی – رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از حل مشکل قطع بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد و گفت: هر دستگاهی موظف به اختصاص اعتبار بیمه تکمیلی شاغلان خود شد.
no-photos

حسن نوروزی درباره قطع بیمه تکمیلی ایثارگران، اظهار کرد: با پیگیری‎های صورت گرفته مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران حل و مقرر شد هر دستگاهی برای بیمه تکمیلی ایثارگران خود اعتباری را به منظور برقراری مجدد بیمه شاغلان خود اختصاص دهد.

پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر وزارتخانه به تناسب شاغلانش، خود اقدام خواهد کرد، افزود: پیش از این پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران با بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که پس از اینکه بنیاد شهید دچار کمبود اعتبارات شد این وظیفه در حال حاضر به وزارتخانه‌ها واگذار شد.

وی ادامه داد: پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران بر اساس قانون خدمات جامع ایثارگران به عهده‌ دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها است و از این پس نیز قانون باید به درستی توسط دستگاه‌ها در خصوص ایثارگران اجرایی شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تصریح کرد: با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه ایثارگران این بیمه برقرار خواهد شد و شرایط پوشش این بیمه در وزارتخانه‌‎ها و دستگاه‌ها مانند بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد است.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت