17:54 1403/04/06
در گفتگویی عنوان شد؛

آخر هفته هوای آذربایجان غربی بارانی است/احتمال آبگرفتگی معابر

صافی نیوز – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی اواخر هفته هوای استان بارانی است.
no-photos

به گزارش صافی، مهدی صابری در گفتگویی اظهارداشت: نقشه های پیش یابی نشان دهنده عبور امواج ناپایدار از مناطق شمالی و مرکزی استان است که طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده سبب رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار باران و رعد و برق و نیز وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش های رگباری احتمالی سیلابی شدن مسیل ها طی این مدت در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

صابری با بیان اینکه همچنین برای روز جمعه بارش های رگباری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود اظهارداشت: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابرتشدید بارش های رگباری همراه با وزش باد شدید موقتی طی روز جمعه، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نخواهد بود، لذا توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به هشدارهای داده‌شده شهروندان و روستاییان روزهای جمعه و شنبه از اتراق و تردد در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها خودداری کنند.

صابری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در شهرستان ارومیه بین ۱۲و ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود و تکاب خنک‌ترین و بوکان گرم‌ترین شهر استان به ترتیب با دمای ۱۱ و ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت