8:52 1403/04/05
دنیزلی در نشست خبری:

می دانیم بازی سختی با پرسپولیس داریم/ بازی در ترکیه پخش می‌شود!

صافی نیوز – تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به بازی مهم تیمش برابر پرسپولیس گفت: آماده بازی با پرسپولیس هستیم.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، مصطفی دنیزلی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در تبریز گفت: امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم ببینند.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در لیگ برتر بازی ها برایمان تفاوتی نمی کند، گفت: فرقی نمی کند پرسپولیس باشد یا تیم دیگری؛ باید برای موفقیت در هر بازی پیروز شویم.

دنیزلی با اشاره به اینکه بازی‌های فشرده و سختی در لیگ برتر ایران برگزار می‌شود، افزود: رقیب ما در سال‌های قبل قهرمانی های زیادی داشته است و نشان می دهد بازی سختی روز جمعه داریم ولی ما می خواهیم این تیم را در تبریز و مقابل هواداران خودمات شکست دهیم.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه در هفته دوم چنین بازی برای هر دو تیم سخت است، گفت: در بعضی بازی‌ها رقابت فشرده‌تر و تنگاتنگ‌تر است و دیدار پرسپولیس و تراکتور از این دسته است.

وی در خصوص تیم های تراکتور و پرسپولیس همچنین اظهار داشت: این دو تیم محبوب و قدرتمند هستند که فردا بازی زیبایی خواهد بود.

دنیزلی با اشاره به اینکه فردا مقابل پرسپولیس عقلانی بازی می‌کنیم، ادامه داد: سعی می کنیم هواداران‌مان وقتی به استادیوم می‌آیند به چیزی که در ذهن‌شان است برسند. فردا به طور کامل با این تفکر بازی می‌کنیم و امیدوارم با کمک خدا چیزی را که در ذهن‌مان داریم، در زمین پیاده کنیم.

وی در خصوص حضور هواداران تیمش در بازی فردا نیز گفت: فردا استقبال تماشاگران از بازی و تلاش بازیکنان نشان‌گر نتیجه بازی خواهد بود. این رقابت همانند رقابت رئال مادرید و بارسلونا در ایران است زیرا تمام کشور نظاره‌گر آن هستند.

وی در همین خصوص از احتمال پخش این بازی از شبکه ترکیه نیز خبر داد و گفت: پخش این بازی تنها به ایران خلاصه نمی‌شود و کانال‌هایی از ترکیه به ایران خواهند آمد تا این بازی مهم و دیدنی را گزارش کنند.

وی در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت: نمی‌توانیم از اکبر ایمانی و مازولا استفاده کنیم. اواسط هفته هم دژاگه مصدومیتی داشت. به‌هرحال تا فردا منتظر خواهیم بود.

وی ادامه داد: تیم تراکتور با ۱۱ بازیکنی که وارد زمین می‌شود، هیچ کم و کسری ندارد. کوین بازیکن فرانسوی نیز دیر به تبریز رسید و به دلیل زمان کم هنوز با تیم هماهنگ نشده است. کمک می‌کنیم که زودتر شرایط را بشناسد و خود را با تیم وفق دهد.

دنیزلی با اشاره به اینکه زمان می برد تا به هماهنگی کامل برسیم، گفت: از هفته پنجم به بعد به شرایط خوبی خواهیم رسید.

تیم فوتبال تراکتور ساعت ۱۷:۴۵ جمعه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می رود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت