21:53 1403/04/07
معاون تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید تبدیل به گفتمان شود

صافی نیوز – ارومیه – معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با توجه به ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه داریم آن را تبدیل به گفتمان کرده و در سطح جامعه عملیاتی سازیم.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام علی اعتمادی بعد از ظهر پنجشنبه در کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ در ارومیه اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی رویکرد جدیدی را درجهت تبیین این بیانیه برای گفتمان سازی عمومی در سطح جامعه شروع کرده است.

وی با بیان اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان مانیفست چهل سالگی انقلاب از اهمیت بیشتری برخوردار است افزود: این موضوع توسط سازمان در قالب ها و وقفه های مختلف در دستور کار خود قرار دارد و امیدواریم بتوانیم این رویکرد را در سطح جامعه جاری کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، از برگزاری کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ در ارومیه و دیگر شهرهای استان خبر داد و اضافه کرد: کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ به منظور آگاهی رسانی به طیف های مختلف از جمله اساتید گفتمانهای دینی، بانوان فرهیخته، مبلغات، مداحان و مسئولین هیئات مذهبی، مدیران موسسات قرآنی، مدیران و کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی استان، روحانیون مستقر و ائمه جماعات مساجد محوری آذربایجان غربی برگزار می شود.

کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ در ارومیه با حضور حجت‌الاسلام عارفی زاده و حجت‌الاسلام سید هادی حسینی اصل اساتید اعزامی از مرکز بمدت دو روز در ارومیه و یکروز نیز در شهرستانهای خوی و میاندوآب برگزار و شرکت کنندگان در دو بخش ابلاغی تحکیم بنیاد خانواده و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی آشنا شدند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت