5:17 1403/04/03
فرماندار ارومیه:

کاندیداهای انتخابات مجلس از ورود به مباحث قومیتی خودداری کنند

صافی نیوز – ارومیه – فرماندار ارومیه گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس از ورود به مباحث قومیتی خودداری کنند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، علیرضا ملامحمدی زاده ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر اظهارداشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران به صورت مستمر رصد می شود تا مبادا دستگاههای دولتی مداخله ای در انتخابات داشته باشند ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه به مدیران دولتی توصیه می کنم همواره در میان مردم حضور یافته و صدای آنها را بشنوند اظهارداشت: اقدامات ویژه درخصوص تامین نیازهای اولیه مردم و تنظیم بازار در سطح شهرستان انجام شده است.

ملامحمدی زاده با اشاره به اینکه تدابیر دولت به دنبال مقابله با تحریم های ظالمانه و رفع نیازهای مردم است عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت جوانان، زنان و سازمانهای مردم نهاد استفاده کنند.

فرمانداز ارومیه از افتتاح ۱۵۷ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان ارومیه خبر داد و گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه مهمترین طرحی است که بزودی در ارومیه به بهره برداری می رسد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت