22:51 1403/04/03
هشدار فرماندار هشترود به شهرداری:

زباله‌های صنعتی و خطرناک در هشترود به صورت سنتی دفن می‌شوند

صافی نیوز – هشترود- فرماندار هشترود با هشداری به شهرداری این شهر گفت: زباله‌های صنعتی و مدرن در هشترود به صورت سنتی دفن می‌شوند که این خطرناک بوده و به محیط زیست آسیب جدی و جبران ناپذیری وارد می‌کند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، امین امینیان صبح امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان هشترود گفت: اینکه انواع زباله‌های شیمیایی و صنعتی در هشترود به صورت یکجا و سنتی دفن می‌شوند خیلی خطرناک و غیر اصولی هست که عواقب خطرناک زیست محیطی دارد.

وی متذکر شد: ورودی‌های شهر پر از نخاله‌های ساختمانی هست که به شهرداری هشدار می‌دهم اگر با متخلفان برخورد نکند با خود شهرداری برخورد به مراتب شدید تر می‌کنیم.

وی متذکر شد: شبکه بهداشت مکلف است طبق قانون زباله‌های مطب‌ها، آزمایشگاه و بیمارستان‌ها را جمع آوری و دفع کند.

وی هشدار داد: اینکه مطب‌ها زباله‌های خود را داخل سطل زباله‌های شهر می‌اندازند غیر قانونی بوده و شبکه بهداشت در این راستا باید به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و با متخلفان برخورد کند.

وی افزود: دفع زباله توسط شهرداری بدون برنامه و غیر اصولی است و باید قبل از دفع زباله با کارشناسان محیط زیست مربوطه ارزیابی محیط زیستی انجام دهد تا عواقب محیط زیستی ایجاد نکند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت