9:40 1403/04/01
معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

۱۸ موکب از آذربایجان غربی همزمان با پیاده روی اربعین دایر می شود

صافی نیوز – ارومیه – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۸ موکب از استان به زائران پیاده روی اربعین خدمات ارائه می کنند.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، علی مصطفوی پیش از ظهر چهارشنبه در سومین جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی استان با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، از افزایش تعداد موکب‌های اربعین در سال جاری خبر داد و افزود: امسال ۱۸ موکب از استان آذربایجان غربی به زائرین پیاده روی اربعین خدمات ارائه خواهند کرد که نسبت به سال قبل ۴ موکب اضافه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری با شکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: ارزش و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی بر هیچ کسی پوشیده نیست و هر سال بر عظمت آن افزوده می‌شود.

مصطفوی ادامه داد با توجه به لغو روادید کشور عراق در مدت زمان پیاده روی اربعین گفت: پیش بینی می‌شود تعداد زائرین اربعین در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و این مسئله افزایش ارائه خدمات به زائرین و برنامه ریزی منسجم و بیشتر را طلب می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی مردم و مسئولین استان خدمات مطلوب و قابل قبولی در پیاده روی اربعین به زائرین ارائه شود.

وی همچنین از صدا و سیمای مرکز استان خواست تا به صورت ویژه به ابعاد مختلف پیاده روی اربعین و فعالیت موکب‌های استان در قالب مستندهای خبری و تولید بپردازد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت