16:10 1403/04/06
درخواست نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی؛

تسریع در مجازات عاملان حادثه تصادف کرمان

صافی – نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت مسافران کرمانی در جاده نطنز کاشان، این داغ بزرگ را به مردم کرمان تسلیت گفت و خواستار پاسخگویی مسببان این حادثه در هر سطحی شد.
no-photos

در پی تصادف اتوبوس مسیر تهران – کرمان و درگذشت جمع کثیری از مردم کرمان در این حادثه، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور، ضمن تسلیت این حادثه دردناک به خانواده مصیبت‌دیدگان و مردم کرمان بر پیگیری موضوع و لزوم پاسخگویی مقصران حادثه تاکید کرد.

پورابراهیمی در پی حادثه تصادف مرگبار بین اتوبوس اسکانیا مسافربری حامل مسافران کرمانی که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود و منجر به کشته شدن بیش از ۲۰ مسافر شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده، خواستار تسریع در پیگیری و مجازات عاملین حادثه شد.

نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص حضور خودروی حامل مواد سوختی در جاده و بروز چندین باره این قبیل حوادث در جاده‌های کشور گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که هرساله شاهد حوادث وحشتناک جاده‌ای در کشور باشیم.

وی به پیگیری مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی جهت اعلام و مجازات مسببان این حادثه خبر داد و افزود: در اولین روز تشکیل صحن علنی مجلس خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی و پاسخگویی وی در این زمینه‌ خواهیم بود.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت