14:39 1403/04/06

یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در تبریز برگزار شد

صافی نیوز – تبریز- دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی کشور و ۱۲۸ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در تالار مصلای اعظم تبریز برگزار شد.
no-photos

به گزارش صافی، جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجای کشور در این یادواره گفت: گرامیداشت یاد، خاطره، ایثار و مقاومت شهدایی که تا آخرین قطره خون از انقلاب خود دفاع کردند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند و پا پس نگذاشتند از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

سردار حبیب الله جان نثاری اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهدا است و باید از آرمان های آنها دفاع کنیم.  

وی همچنین با بیان اینکه فشار اقتصادی و روانی به مردم از اهداف آمریکاست، گفت: بنا به اقرار ترامپ هفت تریلیون دلار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در چند سال گذشته هزینه شده تا موجب ریشه کنی اسلام و انقلاب اسلامی ایران شوند اما دستاوردی برای آنها نداشته است.

سردار جان نثاری اظهار کرد: اما این نیرنگ های آمریکا برای مسلمانان دستاورد داشته و توانسته جبهه مقتدر در پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه و غیره مهیا کند و جبهه مقاومت قدرتمند ایجاد شده است.

وی همچنین با تشریح اهداف و آرمان شهدا، تاکید کرد: نباید دستاوردهای شهدا فراموش شود در حالی که هدف اصلی آمریکا تضعیف این آرمان ها و تضعیف حجاب و تقوی در جامعه است و شهدا در وصیت نامه خود تاکید دارند زمانی که عفت زنان و غیرت مردان ضعیف شود باید به حال آن جامعه گریست.

فرمانده یگان ویژه انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این یادواره گفت: بیان ابعاد شخصیتی شهدا در واقع ترویج احکام الهی است و خون شهدا تضمین کننده سلامت جامعه است.

سرهنگ سیدرضا موسوی اعظمی اظهار کرد: یادواره شهدا برای بصیرت افزایی و تقویت خط ولایت است.  

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت