22:02 1403/04/07
امام جمعه ارومیه:

مسئولان برای ساماندهی بازار محصولات کشاورزی اقدام سریع کنند

صافی نیوز – ارومیه – نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وضعیت خرید محصولات کشاورزی و به ویژه سیب باید مورد پیگیری و رسیدگی سریع قرار گیرد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه در خصوص کشاورزی و مشکلات فروش محصولات خصوصا سیب از مسؤولان خواست در این موضوع جدی‌تر وارد شوند و از کسانی که خریدار سیب هستند نیز خواست با انصاف برخورد کرده و محصولات را با قیمت واقعی خرید کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در خصوص کشاورزی و به ویژه سیب چاره‌اندیشی کنند و نسبت به خرید منصفانه محصولات اقدام کنند افزود: برخی افراد در بحث خرید محصولات کشاورزی سوءاستفاده می‌کنند که باید توسط مسئولان پیگیری و رسیدگی شود.

امام جمعه ارومیه در خصوص حقوق معوقه کارکنان برخی ادارات و دستگاه‌ها، گفت: عدم پرداخت حقوق برخی کارگران و کارکنان دستگاه‌ها باید پیگیری شود. مدیران همانند رئیس سابق کمیته امداد اقدام کنند که طبق دستور وی ابتدا حقوق کارگران پرداخت می‌شد و سپس مدیران و معاونان. در ادارات هم باید این‌گونه اقدام شود و مشکلات کارگران و کارکنان جزء مورد توجه و پیگیری باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، بیانات رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را مدنظر قرار داده و عنوان کرد: ایشان توکل به خدا و درس گرفتن از دفاع ۸ ساله مقدس، عدم اعتماد به غرب، انسجام وحدت ملی، حمایت از تولید داخلی، عزم ملی و نیز مدیریت مناسب در شرایط مختلف را نیاز همیشگی مردم و مسئولان دانستند.

حجت الاسلا م قریشی با بیان اینکه رهبر انقلاب توجه به عنایات الهی را مورد توجه قرار دادند، نشان دهنده اطمینان به وعده الهی است که باید همه آن را جدی بگیریم اظهارداشت: موفقیت‌های ۴۰ ساله ما در سایه عنایت الهی است و هیچ ارتباطی به مدیریت و برنامه فردی ندارد. این تاکید رهبر انقلاب نشانه حقیقت ماجرا است.

وی خاطرنشان کرد: کار جهادی و رعایت تقوا موضوعی است که باید توسط تمام مردم و به ویژه مسئولان به آن توجه شود تا مشکلات جامعه حل شود. اگر محور تقوا باشد مشکلات جامعه بهتر حل می‌شود چراکه عامل شکست و ناامیدی دشمن همین تقوا است.

حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از نیروهای انقلابی، گفت: حمایت از افراد انقلابی و متقی و دوری کننده از حزب‌گرایی لازم و ضروری است. انتخاب مسئول برای بستن دهان فلان قومیت، فلان نماینده یا فلان مدیرنباید به روال عادی تبدیل شود بلکه باید انقلابی‌گری و تخصص در کنار تعهد مدنظر باشد.

وی، با یادآوری بیانات رهبر انقلاب مبنی بر عدم قابل اعتماد بودن اروپا، تصریح کرد: در جریان سفر مسئولان به مجمع عمومی سازمان ملل به طور واضح دیدیم که اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند و با وجود دیدار با رئیس جمهور کشورمان، فورا مواضع خود را تغییر دادند. این امر باید مدنظر و مورد توجه تمام مسئولان باشد که اروپا و غرب قابل اعتماد نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با بیان اینکه برخی ادارات و مجموعه‌ها و کارخانه‌ها حقوق کارگران و کارمندان خود را پرداخت نکرده‌اند و خانواده‌های این عزیزان با مشکلات زیادی گریبانگیر هستند، اظهار داشت: مدیران باید از پایین‌ترین سطح مجموعه خود به پرداخت حق و حقوق اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به نزدیکی به ایام اربعین، عنوان کرد: برای زیارت اربعین باید هم کمی و هم کیفی نسبت به برگزاری پیاده‌روی وارد عمل شویم.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت