5:10 1403/04/06
فرمانده انتظامی مرند:

باند توزیع کننده مواد مخدر در مرند منهدم شد

صافی نیوز – مرند – فرمانده انتظامی مرند از کشف موادمخدر از نوع هروئین، شیشه و انهدام باند ۴نفره توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
no-photos

کاظم دهقانی، در گفتگو با صافی نیوز، ابراز داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودروی سمند اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر در شهرستان می کند موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه ماموران کلانتری ۱۳عباسی کلیه محورهای تردد خودروها را به صورت غیر محسوس تحت کنترل و مراقبت قرار داده و با شگردهای خاص پلیسی، خودروی حامل مواد مخدر را کشف و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، مقدار یک کیلو و ۵۵۰ گرم هروئین، ۱۰۰ گرم شیشه، ۳عدد پایپ و یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

دهقانی با اشاره به تعداد افراد دستگیر شده تاکید کرد: در این رابطه ۴ نفر قاچاقچی سابقه دار دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به توزیع و مصرف انواع مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت