9:28 1403/04/06
سردار پاکپور در مجمع فرماندهان سپاه:

یگان های واکنش سریع و جنگ الکترونیک توانمندی جدید سپاه است

صافی نیوز – فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: علاوه بر ارتقا توان و پتانسیل هایی که در گذشته از آن بهره مند بودیم، یگان های واکنش سریع و جنگ الکترونیک به عنوان توانمندی های جدید نیروی زمینی است.
no-photos

به گزارش صافی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به وضعیت آمادگی های این نیرو اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که علاوه بر ارتقای توان و پتانسیل هایی که در گذشته از آن برخوردار بودیم، ظرفیت های اقتدار بخش و راهبردی جدیدی در نیروی زمینی سپاه فراهم و به آن افزوده شده است.

سردار پاکپور با اشاره به توان بالگردی نیروی زمینی سپاه و پیش روندگی قدرت افزای آن اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ و پس از الحاق توان بالگردی به نزسا، این ظرفیت و توان مندی ارزشمند نقش مهمی را در ماموریت های مقابله با توطئه های دشمنان و برخورد قاطعانه با تروریست ها بویژه در مناطق مرزی برعهده دارد و پهپادهای رزمی و شناسایی نزسا در پایگاه های مرزی هم اکنون دارای تاثیرات راهبردی است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصریح کرد: توان دیگری که این نیرو از آن برخوردار است موضوع جنگال است که امروز در مناطق عملیاتی متضمن موفقیت های محوله شده است و بخش مهمی از اقدامات عملیاتی ما مبتنی بر اقدامات جنگال و مرهون نقش آفرینی آن است.

سردار پاکپور در پایان ایجاد یگان های واکنش سریع را از دیگر قابلیت های نیروی زمینی سپاه برشمرد و گفت: این یگان ها در ارزیابی های ستاد کل نیروهای مسلح حائز بالاترین امتیاز در آمادگی و توان رزم شده اند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت