15:07 1403/04/06

آیین یادبود شهدا و تجلیل از آتش نشانان در مراغه برگزار شد

آیین یادبود شهدای آتش نشان حادثه پلاسکوی تهران و تجلیل از آتش نشانان با حضور جمعی از مسئولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در مراغه برگزار شد.

به گزارش صافی، شهردار مراغه در این آیین با اشاره به لزوم گرامیداشت تلاش های آتش نشانان در حفاظت از جان و اموال مردم، گفت: مجاهدت های این قشر تلاشگر، نمونه بارزی از احساس مسئولیت، خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به آحاد جامعه است.

محمدرضا احمدی افزود: ارج نهادن به این تلاش ها توسط مردم و مسئولان، حداقل کاری است که در پاسداشت خدمات این پرسنل زحمت کش و تلاشگر انجام می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تجهیز ایستگاه های آتش نشانی شهری ادامه داد: ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای این امر در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه قرار دارد.

احمدی اضافه کرد: توسعه و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی در نقاط مختلف شهر برای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر در مواقع ضروری از اولویت های کاری مجموعه مدیریت شهری مراغه است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه نیز در این آیین گفت: در راستای ایجاد امکانات ایمنی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه، نصب شیرهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر با موافقت شرکت آب و فاضلاب این شهرستان به زودی آغاز می شود.

جواد پنداشته افزود: راه اندازی اکیپ های سیار پیشگیری از حوادث با هدف بازدید از مراکز و مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی در راستای ایجاد آگاهی های لازم برای پیشگیری از هرگونه حادثه به ویژه آتش سوزی در این نقاط توسط این سازمان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره های ایمنی برای اصناف و ادارات توسط کارشناسان آتش نشانی مراغه از اقدامات این سازمان برای فرهنگ سازی و پیشگیری از حوادث در این شهرستان است.

در این آیین که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری مراغه برگزار شد با اهدای گل از زحمات و تلاش های پرسنل زحمت کش آتش نشانی این شهرستان تجلیل شد.

مسئولان شهری، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه نیز با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی مراغه با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.

ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران روز پنجشنبه، ۳۰ دی‌ ماه گذشته در پی آتش‌ سوزی و هنگامی که تعداد زیادی از آتش ‌نشان مشغول امدادرسانی بودند فرو ریخت و آتش‌ نشانان زیر آوار گرفتار شدند و برخی از آنها به شهادت رسیدند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت