7:01 1403/04/09

فرماندار عجب شیر: نخبگان جوان در اداره امور نقش آفرینی کنند

فرماندار عجب شیر با تاکید بر اینکه نخبگان جوان باید در اداره امور نقش آفرینی کنند گفت: حرکت به سمت تحقق اهداف ترسیم شده نظام فقط با بهره گیری از ظرفیت نسل جوان جامعه و بها دادن به آنان محقق می شود.

به گزارش صافی، سید شمس الدین مراثی روز سه شنبه درنشست صمیمی با نخبگان این شهرستان افزود: جوانان باید در تمام زمینه ها و عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ابزار علم و دانش در مسیر عزت و افتخار نظام اسلامی گام بردارند.

وی یکی از دغدغه های مهم کشور را ایجاد نشاط و امید به زندگی در بین نسل جوان جامعه بیان کرد و ادامه داد: رسالت همه مسئولان فراهم کردن بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای جوانان به ویژه نخبگان جوان است.

وی اضافه کرد: فراهم سازی زمینه ها و امکانات لازم برای رشد علمی و فرهنگی جوانان نخبه این شهر نیازمند شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های متولی امور جوانان به ویژه در دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی است.

مراثی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات نخبگان و قهرمانان این شهرستان و تجلیل از آنان گفت: باتوجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در زمینه نخبه پروری و راه اندازی شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه فزاینده علمی و فرهنگی کشور، توسعه شهرستان های مختلف از جمله عجب شیر نیز در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

وی افزود: نخبگان به عنوان افراد تاثیرگذار جامعه باید در راستای محرومیت زدایی و شناسنایی نقاط قوت و ضعف و نیز اولویت بندی نیازهای شهرستان، مدیران را در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

وی اضافه کرد: جوانان باید با جدیت بیشتر و با بکارگیری برنامه ریزی های بلند مدت، در جهت ساختن آینده بهتر و آبادانی این شهرستان نقش مهمی را ایفا کنند.

به گزارش صافی، در این دیدار نمایندگان ۶ گروه از نخبگان جوان عجب شیر در زمینه های هنری، علمی، پژوهشی، ورزشی، کارآفرینی و اجتماعی به بیان مشکلات پرداخته و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت