10:09 1403/04/08

القاب عجیب کیهان برای کروبی، موسوی و خاتمی

صافی نیوز: روزنامه کیهان در شماره امروز خود با اشاره به حوادث سال ۸۸، در اقدامی تامل‌برانگیز کروبی را ابلیس، موسوی را سامری و خاتمی را دیو توصیف کرده است!
no-photos

به گزارش صافی، روزنامه کیهان در شماره امروز خود با اشاره به حوادث سال ۸۸، در اقدامی تامل‌برانگیز کروبی را ابلیس، موسوی را سامری و خاتمی را دیو توصیف کرده است!

این روزنامه در یادداشتی نوشت:

* نفاق، آبشخورِ فتنه است و همواره در تعاملِ با آن. فتنه و نفاق دو روی یک سکه‌اند و منافق کاری جز فتنه‌انگیزی ندارد. اما فتنه، گاه پنهان است.

* منافق در آغاز با «فتنه پنهان» ظهور می‌یابد و چه‌بسا دهه‌هایی از حیات ننگین خود، همچون آتشی زیر خاکستر، کفر خویش را فاش نمی‌سازد.

* ابلیس که روزگاری بسانِ موجودی کروبی بوده است، در مسیرِ اضلال و تباهیِ خویش از حربه تزیین بهره می‌گیرد و زشتی‌ها را برای پیروان خود، آراسته و زیبا جلوه می‌دهد. دیو نیز با خاتمی که از سلیمان نبی ربوده، دعوی اعجاز می‌کند و سامری این زیانکار امت موسوی، گوساله خویش را خدا می‌خواند و در صف بنی اسرائیل فتنه برمی‌انگیزد. و این نبرد خونین تا دجال و سفیانی، ضلالت‌پیشگانِ واپسین، استمرار دارد. سپس در ظهورِ باشکوهِ نورِ الهی، ظلمتِ فتنه و نفاق برای ابد از قاموس بشریت محو خواهد شد.

* اما نفاق در پرده دیگری، شمشیر را از رو می‌بندد و با «فتنه آشکار» به میدان می‌آید. و این زمانیست که سلاحِ فتنه پنهان، کُند و بی‌اثر گردد. فتنه آشکار، حربه‌ای پلید و هراس‌انگیز است که همچون سپاه ابرهه، چیزی در مسیر او بی‌گزند نخواهد ماند. سپاه فتنه را جز پرندگان ابابیل کسی هماورد نیست.

* فتنه آشکار در میان امواجِ توفانی که خود برانگیخته، لشکریانی گرد می‌آورد که غبارِ آشوب‌ها بر چشمانشان حجاب بی‌بصری افکنده و برده‌وار تنها گوش به فرمان فرماندهان خویش‌اند. فرماندهانی شیطان‌صفت که بر قامت ناموزون باطل، لباس حق پوشانده‌اند و گاه در عاشورای ۶۱ هجری، سپاه خویش را در جنگ با امام غریب و بی‌یاور «خّیلّ الله» خوانده‌ یا در عاشورای ۸۸ مهاجمان به دسته‌های عزاداری آن امام مظلوم را «مردم خداجو» لقب داده‌اند.

* اما پیکره فتنه با همه صلابت و مهابت خویش، در برابر آفتاب فروزان بصیرت، همچون توده‌ای یخی و منجمد، مقاومتی نکرد و زود از هم فروپاشید.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت