10:59 1403/04/06

افزایش ۳۰ هزار تومانی قیمت سکه

no-photos

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران در حالی ۳۰ هزار تومان افزایش یافت که نرخ دلار و یورو با افت همراه بود.

به گزارش صافی، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۸۷ هزار تومان فروخته شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۰ هزار تومان رشد قیمت یک میلیون و ۵۵۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه بهار آزادی با ۱۶ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۷۸۲ هزار تومان به فروش رسید و ربع سکه ۴۹۷ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار تومان رشد داشت.

بر این اساس سکه گرمی امروز در بازار با ۴ هزار تومان افزایش قیمت در مدت مشابه ۳۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۰ تومان افت ۱۴۸ هزار و ۵۴۰ تومان داد و ستد شد.

صرافی‌های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با ۲ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۶۷ تومان فروختند. همچنین هر یورو با رشد یک تومانی در مدت مشابه ۵ هزار و ۴۹۰ تومان و هر پوند نیز با ۲۰ تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۶ هزار و ۸۳۳ تومان معامله شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت