15:53 1403/04/06

شهردار مراغه، توسعه فضای سبز را از اولویت های مدیریت شهری خواند

no-photos

شهردار مراغه با تاکید بر لزوم توجه به منابع طبیعی و فرهنگ درختکاری در جامعه گفت: توسعه فضاهای سبز شهری، از اولویت های اصلی مدیریت شهری است.

به گزارش صافی؛ محمدرضا احمدی روز سه شنبه در مراسم درختکاری افزود: شهرداری مراغه همواره در مسیر توسعه فضای سبز و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه این بخش حرکت می کند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه فضای سبز اقدام به اجرای شبکه تامین آب خام فضای سبز شهری کرده که نمونه بارز آن ایجاد منبع آب در میدان دانشجو و توسعه آن برای آبرسانی به میادین الغدیر، پارک ایثار، رسالت و شهرک ولیعصر (ع) است.

وی همچنین با اشاره به احداث پارک دوم بانوان از سوی شهرداری مراغه اضافه کرد: این طرح در راستای خدمات رسانی بهینه و برخورداری متوازن شهری از امکانات و زیرساخت های تفریحی و توسعه فضای سبز اجرا می شود.

احمدی گفت: این طرح از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و در چند ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه نیز در این مراسم گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و تهدید منابع طبیعی و اراضی ملی و برخی تعرضات به این اراضی، صیانت از این موهبت های الهی ضروری است.

مکرمی وند افزود: بر اثر کم توجهی ها و از بین رفتن منابع طبیعی و اراضی ملی، خسارت های حوادث طبیعی از جمله سیل، آثار سوئی بر کشاورزی و زندگی مردم گذاشته و از این رو صیانت از عرصه های ملی و فضای سبز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اداره منابع طبیعی در راستای صیانت از عرصه های طبیعی و فضای سبز با هرگونه تخلف و تعرض به اراضی ملی و طبیعی برخورد قاطع می کند.

وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد نیز در سال های اخیر همکاری و مشارکت خوبی با این اداره در جهت صیانت از عرصه های طبیعی این شهرستان داشته اند.

در این مراسم چند اصله نهال با حضور مردم و مسئولان شهری مراغه به صورت نمادین غرس شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت