3:23 1403/04/06

اولین دستور روحانی به وزرای اقتصادی در سال ۱۴۰۰

صافی نیوز / رئیس جمهور کشورمان در دویست و دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که در نخستین روز از سال 1400 برگزار شد، به وزیران اقتصادی و تولیدی دولت مأموریت داد در اسرع وقت برنامه‌ها و سیاست‌های عملیاتی تنظیم شده برای رفع موانع تولید و پشتیبانی و حمایت از مراکز تولیدی کشور را با سرعتی بیش از پیش دنبال کنند.
حسن روحانی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، دکتر روحانی همچنین با اشاره به اولویت‌های اصلی و ضروری در زندگی و معیشت مردم، تأکید کرد: باید برای مصارف و موارد ضروری در کشور با اولویت مواد اولیه کارخانجات و تولید کالاهای ضروری تعیین‌کننده، برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این دولت توانسته در سه سال جنگ اقتصادی بی‌سابقه و فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند و کشور را اداره کند، گفت: همه دستگاه‌ها بویژه وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی موظف هستند برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی» و همچنین تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های کلان ملی با هماهنگی حداکثری با سایر دستگاه‌ها نسبت به رفع موانع تولید اقدام نموده و به صورت ماهیانه گزارش اثربخشی اقدامات خود را به ملت ارائه کنند.

زوحانی با تأکید بر تداوم اقدامات در حوزه تولید، توزیع و نظارت بر عرضه گسترده کالا و کنترل قیمت‌ها، گفت: حفظ آرامش بازار و وجود هماهنگی لازم میان دستگاه‌های مرتبط با این موضوع ضروری است و رسانه‌ها نیز با اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌ها و اقدامات در زمینه همکاری و مشارکت گسترده مردمی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت