18:25 1403/04/07

تزریق واکسن کوو ایران برکت به بیش از ۱۰ هزار نفر

صافی نیوز / مدیر اجرایی واکسیناسیون کوو ایران برکت گفت: رباره جزییات مطالعه فاز سه واکسن کوو ایران برکت توضیحاتی را ارائه داد.
واکسن کرونا

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا مظهری اظهار کرد: ما دو مطالعه سختگیرانه‌ای داشتیم که در فاز یک و دو انجام گرفت.

او با بیان اینکه در فاز اول ۵۶ نفر و در فاز دوم نزدیک به ٣٠٠ نفر مورد مطالعه قرار گرفتند، گفت: در این مطالعه‌ها ما افرادی را مورد آزمایش قرار دادیم که هیچ گونه بیماری زمینه‌ای کنترل شده‌ای نیز نداشتند.

مظهری ادامه داد: نتایج مثبت این دو فاز نشان دادن این واکسن عارضه‌ای ندارد و ما توانستیم مجوز ورود به فاز سوم را دریافت کنیم.

مظهری بیان کرد: از پنجم اردیبهشت ماه مطالعه فاز سوم که مرحله نهایی است را آغاز کردیم.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کوو ایران برکت با بیان اینکه این مطالعه از تهران و کرج آغاز شد و در ۴ شهرستان دیگر نیز پیش خواهد رفت، بیان کرد: تاکنون مقدمات و تزریق واکسن برای بیش از ١٠ هزار نفر در کشور انجام شده است.

او بیان کرد: در این مرحله از مطالعه باید ٢٠ هزار نفر مورد ارزیابی قرار گیرند همچنین علاوه بر تهران و کرج در ۴ شهرستان بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز پیش خواهد رفت.

مظهری با بیان اینکه مطابق قولی که وزارت بهداشت با ما داده است قرار است بعد از انجام نیمی از مطالعه فاز سه و دریافت نتایج مطلوب مجوز واکسیناسیون عمومی صادر شود، بیان کرد: امیدواریم وزارت بهداشت همکاری‌های لازم را با ما در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت