6:32 1403/04/03

صورت‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر شد

صافی نیوز / پیرو تصمیم رئیس سازمان بورس، صورت‌های مالی تصویب شده سال ۹۹ سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور مشاهده عموم برای نخستین بار منتشر شد.
سازمان بورس و اوراق بهادار

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تصویب شده سال ۹۹ سازمان بورس و اوراق بهادار که روز گذشته ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به تصویب شورای عالی بورس رسیده بود، برای مشاهده عموم مردم و فعالان بازار در سایت سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر و قابل مشاهده است.

روز گذشته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار انتشار عمومی این گزارش‌ها را به عنوان یک تصمیم مهم از سوی سازمان بورس به منظور شفافیت اعلام کرد و گفت: در راستای ارتقای شفافیت، صورت‌های مالی سازمان برای نخستین بار برای عموم مردم و فعالان بازار منتشر خواهد شد.

با این اقدام، سازمان بورس و اوراق بهادار نیز مانند هر نهاد عمومی دیگری که باید اصل شفافیت را رعایت کند، عملکرد مالی‌اش در عملکرد دید و قضاوت عموم مردم قرار خواهد گرفت و در این ساختار بر میزان شفافیت بازار سرمایه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت