10:49 1403/04/06

اعلام نتایج اولیه مجلس خبرگان رهبری در استان تهران

صافی نیوز / رئیس ستاد انتخابات استان تهران نتایج اولیه مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد و از اعلام نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تا فردا خبر داد.
ستاد انتخابات کشور

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید چهار انتخابات مهم در استان داشتیم و نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد. وظیفه اعلام نتایج شورا‌های شهر و روستا بر عهده فرمانداران محترم و بخشداران است که به محض تجمیع آرا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:استان تهران ۱۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد که ۳ کرسی آن فاقد نماینده است و شمارش آرا تا این لحظه به این صورت است که علیرضا اعرافی با یک میلیون و ۶۳ هزار و ۵۷۲ رای، حسینعلی سعدی با ۶۵۴ هزار و ۶۳۷ رای و احمد دانش زاده مومن با ۵۸۳ هزار و ۳۶۳ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

حسن بیگی با اشاره به شمارش آرای میاندوره ای مجلس شورای اسلامی گفت: کار تجمیع آرا در شهرستان شمیرانات انجام شده است. حوزه انتخابیه در استان شامل تهران، شمیرانات، پردیس، ری و پردیس است و سعی و تلاش ما بر این است که تا پایان شب نتایج آن هم اعلام شود.

وی افزود: تقریبا شمارش آرا شورای شهر انجام شده و هماهنگی که باید بین هیات های اجرایی و نظارت باشد در حال انجام است. هیات های نظارت باید تاییده آرا را بدهند که در سیستم ثبت شود و ما اعلام کنیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت