15:44 1403/04/06

زمان واکسیناسیون افراد ۶۸ سال به بالا اعلام شد

صافی نیوز / واکسیناسیون افراد ۶۸ سال به بالا از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.
علیرضا رئیسی

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با ابراز نارضایتی از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور گفت: متاسفانه با این هشدارهایی که داده می شود میزان رعایت پروتکلها حدود ۶۶ درصد است که بسیار جای تاسف است و نیاز است که مراقبت بیشتری انجام دهیم.

نوبت افراد ۶۸ سال به بالا رسید

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: قطعی برق هیچ خللی در زنجیره سرد واکسن ها ایجاد نمی کند. رئیسی ادامه داد: از روز دوشنبه از گروه ۷۰ ساله‌ها دو سال پایین‌تر خواهیم آمد و واکسیناسیون ۶۸ ساله‌ها آغاز خواهد شد.

واکنش رئیسی به شایعات فضای مجازی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اینکه گفته می شود با قطعی برق سی سی یو و اتاق عمل ما از کار می افتد شایعه است. وی افزود: در بحث اعتبار بخشی بیمارستان ها وجود برق های ژنراتور ذخیره هست و ما برق اضطراری و پشتیبان داریم و مشکلی وجود ندارد.

روند صعودی کرونای دلتا در ۲۵ استان کشور

علیرضا رییسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی کشور، گفت: بیشترین شهرهای درگیر بیماری شامل کرمان که ۱۶ شهر درگیر، فارس با ۱۳ شهر، تهران با ۱۳ شهر، مازندران ۱۳ شهر، هرمزگان ۱۲ شهر، سیستان و بلوچستان ۱۰ شهر، بوشهر ۸ شهر و یزد ۸ شهر درگیر بیماری دارند. سایر استانها مانند گلستان و گیلان و همچنین اصفهان بین پنج تا شش شهرشان درگیر است. در برخی ازاستانها یک یا دو شهر هستند که به معنی تغییر رنگ به سمت قرمز است.

وی با ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور نیز گفت: باید این نکته را مد نظر قرار دهیم یکی از جاهایی که باید عدم رضایت خود را اعلام کنیم بحث عدم رعایت پروتکلها است.

رییسی گفت: متاسفانه با این هشدارهایی که داده می شود میزان رعایت پروتکلها حدود ۶۶ درصد است که بسیار جای تاسف است و نیاز است که مراقبت بیشتری انجام دهیم و پروتکل ها اگر زیر ۸۵ درصد رعایت شود قطعا کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت