8:30 1403/04/06
رییسی:

باید بیش از گذشته در عرصه‌های مدیریتی به جوانان میدان داد

صافی نیوز / رییس جمهوری منتخب در دیدار وزیر ورزش و جوانان، گفت: باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری بیش از گذشته میدان داد.
سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافیبه نقل از ایرنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر شنبه با حضور در دفتر رییس جمهوری منتخب، با آیت‌الله سید ابراهیم رییسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سلطانی‌فر در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رییسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رییسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک وزیر ورزش و جوانان و گزارش او اظهار کرد: باید به جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری بیش از گذشته میدان داد.

رییس جمهوری منتخب همچنین تلاش برای تسهیل مقدمات ازدواج جوانان با تاکید بر تامین تسهیلات ازدواج و نیز توسعه مراکز مشاوره و حمایت از توسعه تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان را مورد تاکید قرار داد.

رییسی توسعه توامان ورزش همگانی و حرفه‌ای و نیز بهره‌گیری از تجربه، مهارت و دانش پیشکسوتان ورزشی را از جمله رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در عرصه ورزش برشمرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت