6:49 1403/04/03

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور ناجا در بندرعباس

صافی نیوز / فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری عوامل شهادت ۳ مامور پلیس در بندرعباس خبر داد.
دستگیری

به گزارش صافی به نقل از فارس، غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی شهادت ۳ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج توسط قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های هرمزگان و کرمان قرار گرفت.

وی افزود: با به کارگیری کلیه توان و ظرفیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی موقعیت و محل اختفاء ۲ نفر از عاملان اصلی این حادثه در بندرعباس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج ازمخفیگاه و تغییر مکان داشتند، دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات وسیع اطلاعاتی و همکاری مشترک ماموران انتظامی کرمان به صورت همزمان محل اختفا و مخفیگاه یکی دیگر از عوامل مرتبط با شهادت ماموران پلیس در یکی از روستاهای دور دست شهرستان کهنوج شناسایی و در یک عملیات ضربتی و همزمان این شرور مسلح نیز دستگیر شد.

سردار جعفری بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود و اشراف اطلاعاتی پلیس در اظهارات خود صراحتاً به جابه جایی و قاچاق مواد مخدر در اوزان بالا و در نهایت درگیری مسلحانه باماموران وبه شهادت رساندن ۳ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی این حادثه دردناک ادامه دارد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت