14:09 1403/04/08

نامه فوری حاجی‌بابایی به رئیس سازمان برنامه درباره فرهنگیان

صافی نیوز / ماجرای تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان، تغییر شبانه احکام معلمان و عدم پرداخت فوق العاده ویژه معلمان، موجب شد که حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در اولین مکاتبه خود با سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به این موضوع بپردازد.
حمیدرضا حاجی بابایی

به گزارش صافی به نقل از فارس، در این نامه آمده است: به استناد «بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱.ت ۵۰۰۰۰ ه مورخ ۱۳۹۳.۱۱.۱۵ هیأت وزیران برای مشمولین طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصد و بر اساس ترتیبات مندرج در جزء(۵) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰»، پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان درج شده و فرهنگیان عزیز هم این مبلغ را در تأمین هزینه‌های زندگی خود لحاظ نموده‌اند.

تأخیر در پرداخت این مبلغ موجب دلسردی فرهنگیان عزیز از قول‌های مساعد دولت مردمی خواهد شد و در معیشت آنها تاثیرگذار خواهد بود. خواهشمند است مقرر فرمایید نسبت به استمرار بهره‌مندی فرهنگیان از مبلغ این فوق العاده با سازوکارهای انعطافی بودجه از قبیل جابجایی اعتبار و … اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت