11:37 1403/04/06

پيام وزير خارجه در خصوص آخرين وضعيت اعزام زائران اربعين حسينی

صافی نیوز / وزير امور خارجه امروز در پستي در اينستاگرام در خصوص آخرين وضعيت اعزام زوار اربعين نوشت: رايزني‌ها با مقامات عراق و تلاش براي افزايش تعداد زوار اربعين حسيني (ع) براي اعزام زميني‌ و هوايي به کربلاي معلي، با رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي، همچنان ادامه دارد.
حسین امیرعبداللهیان

به گزارش صافی، حسين اميرعبداللهيان افزود: البته هموطنان عزيز مي دانند که امسال به دليل محدوديت‌هاي جدي کرونايي و ضرورت حفظ سلامت زوار، به هيچ وجه امکان پياده روي ميليوني اربعين به داخل عراق وجود نداشته و حتي افزايش تعداد نيز با محدوديت قابل توجهي همراه است.

اميرعبداللهيان خاطرنشان کرد: به تلاش و پيگيري‌هاي خود ادامه مي دهيم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

9 پاسخ

    1. برادر نگران وضع کنونی باش که هر روز ۵۰۰،۶۰۰ نفر انسان در این کشور از دست می روند و من و شما فقط نگاه می کنیم ، کسی مخالف زیارت نیست ولی اگر به پیشینه نوع دلتا نگاه کنید، می بینید که تعدادی کارگر که اونور کار می کردند با تست منفی ساختگی وارد کشور شدند و بعد این همه مصیبت رو امروز ما داریم.در این رابطه باید وزیر بهداشت ورود کند و بعد از ارزیابی از وضعیت عراق، اجازه باز شدن مرز رو بدهند و اگرنه پیک هایی بعدی رو تجربه خواهیم کرد.

      1. شما اول ثابت کن دلتا از کارگرها اومده یک.
        دو
        برو آمار عراق رو بعد اربعین پارسال و عاشورای امسال ببین.
        شفا رو باید از اهل بیت علیهم السلام خواست.

        1. در شفای امامان شکی نیست ولی عقل حکم می کنه که الان این کار صورت نگیره ، در رابطه با آمارهم می تونید هم به وزارت بهداشت و هم مرزهای بین ایران و عراق مراجعه بفرمایید. دفع خطر احتمالی عقلا واجب هست .

  1. وزیر محترم با ستاد کرونا هم هماهنگ باشد.
    افزایش تعداد مزیت نیست باید عواقبش رو هم در نظر گرفت

  2. یک کنسرت در ترکیه برگزار میشه و تعداد زیاد از افراد داخل این کنسر شرکت می کنند بدون رعایت هیچگونه پروتکل بهداشتی ، آیا افرادی که از ایران بدون ویزا میرند به ترکیه تمام هر ۲ دوز واکسن را زدند، ناراحتی ما از اینه که برای زائرین اربعین که ۲ سال هست جز حسرت چیزی به دل ندارند شروط سختی میگذارند و متاسفانه محدودیت زیادی هم برای زیارت امام حسین گذاشتند

    1. در رابطه با کشور ترکیه ۷۲ ساعت قبل باید تست pcr و دریافت hse کد ضروری هستش ، در ضمن امکان بستن این مرز به دلیل بعضی از شرایط کشور کلا امکان پذیر نیست ، فقط کنترل ، کنترل و کنترل .

  3. اگه بشود کاری کرد که پیاده روی انجام بشه البته با رعایت موارد بهداشتی عالی میشد، ابهت پیاده روی اربعین شکننده دشمنان اسلام و ایرانه نماد عشق ایثار فداکاری و…….

  4. آقای امیر عبدالهیان. دنبال دیپلماسی اقتصادی باشید. باید بجنبید وگرنه غربیها منتظرند تا برجام پلاس را به ما تحمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت