0:53 1403/04/09

چند درصد جایگاه‌ها به سامانه هوشمند سوخت وصل شدند؟

صافی نیوز / به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تا کنون ۴۰ درصد از پمپ‌بنزین‌های کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان دریافت بنزین یارانه ای در آنها وجود دارد.
بنزین

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، فاطمه کاهی با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ جایگاه سوخت کشور در مدار است، افزود: کارشناسان فنی در تلاش برای حل کامل این مشکل هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از هزار و ۴۵۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند و امکان دریافت بنزین با کارت های سوخت فراهم شده است.

کاهی تاکید کرد: همچنین حدود ۲ هزار و ۳۵۰ جایگاه نیز عرضه بنزین با نرخ آزاد را انجام می دهند. وی گفت: امکان سوخت‌گیری در ۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه سراسر کشور فراهم است.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت