5:34 1403/04/06
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۷ قبضه سلاح در ورودی اصفهان

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: موفق شدیم در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر را کشف کنیم؛ اخباری منتقل شده که بعضی افراد مسلح به سلاح کمری بوده‌اند و در این رابطه افرادی دستگیر شده‌اند.
نیروی انتظامی پلیس ناجا

به گزارش صافی به نقل از فارس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: وضعیت شهر اصفهان وضعیت آرامی است و با همدلی و هم‌‌افزایی که بین دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی، سپاه و بسیج وجود داشته است شاهد شرایط خوبی در شهر اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: از مردم شریف اصفهان و کشاورزان زحمتکش تشکر می‌کنم که با هوشیاری و هوشمندی خود، صفوف خود را از افراد فرصت‌طلب و ضدانقلاب جدا کردند و این مورد باعث شد دستگاه‌های امنیتی، خصوصاً پلیس با تفکیک آن‌ها با سهولت بتواند نسبت به شناسایی و برخورد با افرادی که به تخریب اموال عمومی و دولتی شدند اقدام کند و آن‌ها را دستگیر کند.

میرحیدری خاطرنشان کرد: امیدوارم با اراده‌ای که بین دستگاه‌ای امنیتی وجود دارد برخوردی قاطع در دفاع از حقوق مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص مجروحیت‌های حوادث روز جمعه توضیح داد: با درایتی که همکاران و سایر بخش‌ها از جمله بسیج داشته‌اند، با کم‌ترین هزینه برای نظام و مردم این عملیات را اداره کردیم اما با توجه به سنگ‌پرانی و استفاده از مواد منفجره‌ای که در قالب ترقه‌جات و بمب‌های صوتی که بین مردم علیه نیروهای پلیس صورت گرفته است، تعدادی از همکارانم مجروح شدند و تعدادی نیز با ساچمه مجروحیت پیدا کردند.

وی خبر داد: بین مردم نیز به همین صورت بوده است و تعدادی جراحت‌هایی سطحی داشته‌اند.

میرحیدری با بیان اینکه یکی از همکاران طی این حادثه ۵ ضربه چاقو خورده است، گفت: حدود ۳ ساعت عمل جراحی او طول کشیده و حال عمومی‌اش نسبتاً رو به بهبودی و تحت نظر پزشکان در بیمارستان است؛ این موضوع نشان‌دهنده شرارت افراد فرصت‌طلب و ضد انقلاب است که عزیزان نیروی انتظامی و سپاه را با ضربات چاقو و ساچمه مورد هدف قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خبر داد: موفق شدیم در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر را کشف کنیم؛ اخباری منتقل شده که بعضی افراد مسلح به سلاح کمری بوده‌اند و در این رابطه افرادی دستگیر شده‌اند و برخورد قاطع قضایی به اراده جمعی منتظر آن‌ها است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت