22:34 1403/04/03

امدادرسانی هلال احمر در برف و کولاک ۱۱ استان

صافی نیوز / رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به برف و کولاک در ۱۱ استان درباره اقدامات این سازمان در ۴۸ ساعت گذشته گفت: تاکنون به یک هزار و ۲۳۹ نفر در ۲۰ شهرستان امدادرسانی شده‌ است.
امدادرسانی - برف و کولاک

به گزارش صافی، «مهدی ولی‌پور» افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۱ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری متاثر از حوادث جوی از جمله آبگرفتگی، برف و کولاک بودند که عملیات امدادرسانی در ۶ استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از سوی هلال احمر آغاز شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۵ تیم امدادی و عملیاتی شامل ۱۵۳ امدادگر و نجاتگر، عملیات امدادرسانی را در ۶ شهر، ۱۱ روستا، دو منطقه عشایری و ۹ جاده کوهستانی آغاز کرده‌اند.

ولی‌پور اظهارداشت: در این مدت ۷۰ نفر اسکان اضطراری یافتند همچنین یک نفر به منطقه امن و یک نفر هم به مرکز درمانی منتقل شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین علاوه بر رهاسازی ۶۱ دستگاه خودرو از برف و تخلیه آب از ۶ منزل مسکونی، ۱۴ دستگاه چادر، ۱۰۱ تخته موکت، ۲۳۹ تخته پتو، ۲۹۰ کیلوگرم نایلون، ۷۰ بسته غذایی و ۱۰۲۵ کیلوگرم برنج میان آسیب دیدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت