14:06 1403/04/02

خبر رییس کمیسیون آموزش مجلس درباره نحوه تامین هزینه طرح رتبه بندی معلمان

صافی نیوز / رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین بودجه لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.
علیرضا منادی

به گزارش صافی به نقل از شفقنا، علیرضا منادی سفیدان در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان برای ۱۴۰۱ را در بودجه آورده است اما برای ۶ ماهه دوم سال، امروز قرار است نامه‌ای به شورای نگهبان ارسال و بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین کند.

او در ادامه افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی آن است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

وی افزود:دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های دیگر مجلس تامین معلم برای مناطق مرزی و محروم است که کمیسیون آموزش در حال آماده سازی طرح است و به زودی ۳۴ هزار نفراستخدام خواهند شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت