6:43 1403/04/09

نهایی شدن طرح «سوت‌زنی» در کمیسیون قضایی مجلس

صافی نیوز / نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از نهایی شدن طرح سوت‌زنی در این کمیسیون خبر داد.
مجلس

به گزارش صافی، حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح سوت زنی در کمیسیون قضایی، اظهار داشت: این طرح در کمیسیون در حال نهایی شدن است و به زودی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد.

وی ادامه داد: در طرح سوت زنی آمده است افرادی که به عنوان حقیقی یا حقوقی سوت زنی می‌کنند از نظر امنیتی، مادی و معنوی مورد حمایت دولت قرار بگیرند.

نوروزی افزود: هر یک از شهروندان و سازمان های مردم نهاد می­‌توانند اطلاعات خود درباره اموال نامشروع اشخاص مشمول این بخش را به دادستان کل کشور اعلام کنند. دادستان کل مکلف است طرق قابل دسترسی را برای اعلام گزارش­‌های مردمی ایجاد و اعلام کند.

وی گفت: در طرح سوت زنی پیشنهاد شده دولت سیستمی را پایه گذاری کند تا افراد بتوانند در آن سیستم سوت زنی کنند و موارد فساد و موضوعات دیگر را در آن جا ثبت کنند تا مراجع ذی صلاح به آن ها رسیدگی کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: این طرح حدود ۴۵ ماده دارد که تا کنون ۳۵ ماده آن در کمیسیون بررسی شده و بعد از اتمام مواد باقی مانده این طرح به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت