22:31 1403/04/03
روسیه:

به شهرهای اوکراین حمله نمی کنیم؛ زیرساخت های نظامی هدف قرار می گیرد

صافی نیوز / وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور هیچ حمله ای به شهرها و مناطق مسکونی اوکراین نخواهد کرد و فقط زیرساخت های نظامی این کشور را هدف قرار خواهد داد.
روسیه

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، یک مقام وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) به خبرگزاری ریانووستی گفت: نیروهای مسلح روسیه هیچ گونه حمله موشکی، هوایی یا حملات توپخانه ای به شهرهای اوکراین نخواهند کرد.

مقام وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: با تسلیحات دقیق، زیرساخت های نظامی، مراکز پدافند هوایی، پایگاه های هوایی و واحدهای هوایی اوکراین هدف قرار خواهد گرفت و از کار خواهد افتاد.

رئیس جمهور روسیه بامداد امروز به وزارت دفاع این کشور دستور داد تا نیروهای حافظ صلح را به دو منطقه دونتسک و لوگانسک اعزام کند.

پوتین روز دوشنبه اعلام کرد: مسکو استقلال جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوگانسک را به رسمیت شناخته و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.
بنا بر اعلام کرملین، رهبران جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک از روسیه برای کمک به مقابله با «تهاجم» اوکراین درخواست کمک نظامی کرده‌اند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت