11:42 1403/04/06
فرمانده مراغه:

در چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های بزرگ در حوزه های مختلف بودیم

صافی نیوز / فرماندار مراغه: در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده ایم.
داوود اسدیان

به گزارش صافی، داوود اسدیان فرماندار مراغه در همایش گرامیداشت روز پاسدار در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در مجموعه فرهنگی گنجینه شهدای مراغه افزود: شأنی جز خدمتگزاری برای مردم از مدیران دستگاه های اجرایی در دولت سیزدهم وجود ندارد.

وی ادامه داد: هر مدیری که درب های اتاقش به روی مردم بسته بوده و دلسوزی برای جامعه و شهر نداشته باشد جایگاهی در دولت مردمی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید از هر مسئولی در دولت مطالبه گری شود، اضافه کرد: مطالبه گری محور آرمان خواهی و عدالتخواهی در قالب گفتمانی مشترک برای توسعه و بالندگی باشد.

وی گفت: در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده ایم.

اسدیان افزود: با این وجود در برخی حوزه ها آن چنان که باید اعتماد مردم را نتوانسته ایم جلب کنیم و این امر به دلیل نگاه برخی مدیران به غرب روی داده و زمینه ساز کاهش اعتماد مردم به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شده است.

فرماندار مراغه ادامه داد: مهم ترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسی بر ولایت ائمه معصومین (ع) و مکتب سید الشهدا (ع) بوده و انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر این مکتب متعالی به پیروزی رسیده است.

وی با تجلیل از حماسه آفرینی های ایثارگران اضافه کرد: هشت سال دفاع در حقیقت جنگی جهانی بود که با پول های شیوخ فریب خورده خلیج فارس و نیز حمایت های متحدانه شرق و غرب از رژیم بعثی به وقوع پیوست.

همه ما در محضر شهدا حضور داریم

سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این همایش گفت: شهدا و خانواده های معظم آنان اولین ولی نعمتان ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و همه ما در محضر شهدا حضور داشته و خدمت می کنیم.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس شهدا با تاسی به مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ شهادت در راه اسلام و انقلاب اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

رشیدی با اشاره به محکومیت های بین المللی حمله روسیه به اوکراین ادامه داد: در طول سال ها تعدی و ظلم به مسلمانان کشورهای میانمار، کشمیر، افغانستان، یمن و فلسطین، تاکنون قطعنامه ای یا محکومیتی از سوی مدعیان حقوق بشر صادر نشده و این جای بسی تاسف دارد.

وی اضافه کرد: امروز بیش از یک هزار و ۴۰۰ سال از عاشورای حسینی می گذرد، لیکن کشورمان در سال های اخیر بدون عباس (ع) ها، علی اکبر (ع) ها و حبیب بن مظاهرها نبوده و عشق امام حسین (ع) در دل های ملت بزرگمان وجود داشته است.

نمانیده پیشکسوتان در کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری ایثارگران حضور داشته باشد

رحیم بیداروند مسئول کانون پیشکسوتان سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: رزمندگان سال ها دفاع مقدس جاماندگان شهدا و قافله سالارانی بوده که آماده صیانت از حریم اهل بیت (ع) و ولایت هستند.

وی افزود: انقلابیون و ایثارگران این شهرستان در دفاع از امنیت و انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس آماده جانفشانی برای میهن اسلامی هستند.

در ادامه خواستار حضور نماینده پیشکسوتان جهاد و شهادت در کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری ایثارگران این شهرستان شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت