5:50 1403/04/06

فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غربی کشور

صافی نیوز / رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی در شمال غرب،غرب،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت.
هواشناسی - باران

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت جوی کشور گفت:‌ بر اساس تحلیل آخرین نقش های پیش یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش در گیلان، غرب مازندران، زنجان، البرز، قزوین و نوار شمالی تهران شدت خواهد داشت، گفت: جمعه (۵فروردین) در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز بارش ها ادامه خواهد داشت و شنبه و یکشنبه(۶ و ۷ فروردین ) در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار می رود.

وی با بیان اینکه دوشنبه (۸فروردین) در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد، افزود: توده گرد و غباری که در کشور عراق شکل گرفته به سبب وزش باد و حرکت آن از سوی شرق طی ۲۴ ساعت آینده غرب و جنوب غرب کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و همچنین امروز در بخش هایی از جنوب غرب، غرب، مرکز، شرق، شمال شرق و فردا جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه های جنوبی البرز و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: همچنین در کشور شنبه وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در دامنه های جنوبی البرز، نواحی جنوب شرق و شرق و یکشنبه برای جنوب غرب و بخش هایی از نوارشرقی پیش بینی می شود و امروز (۴فروردین)، در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما ۳تا ۵درجه و طی دو روز آینده در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق افزایش محسوس دمای ۸تا ۱۲ درجه انتظار می رود، همچنین جمعه نیمه غربی خلیج فارس و شنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بندرعباس و اهواز با بیشینه ۳۲ درجه گرمترین استان کشور و اردبیل با بیشینه یک درجه سردترین استان است و همچنین آسمان تهران برای روز جاری (۴فروردین) قسمتی ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی تگرگ پیش بینی می شود و بیشینه تهران ۱۳ و کمیته آن ۹درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت