23:54 1403/04/01

برگزاری نخستین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم

صافی نیوز / اولین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در دفتر آیت الله سعیدی رئیس ستاد با رویکر جهاد تبیینی طرح جامع حجاب و عفاف درشهر مقدس قم برگزار شد.
۲۵۲۱

به گزارش صافی ،ابتدا دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای گرجی به ایراد سخنرانی پرداختند ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد به کم بود امکانات در ستاد چه در خصوص نیروی اداری و چه در خصوص سخت افزاراشاره ای کردند . در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای گرجی در سخنان خود به تبیین فعالیت های این ستاد اشاره و مطالبه گری آمران معروف درجهت تغییر وضعیت حجاب بانوان را امری دست یافتنی دانستند که البته نیاز به حضور جهادی، حداکثری و تمامی ارکان ها و دستگاه استان قم دارد.

وی همچنین با تبیین طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف اقدامات ستاد کشور و استان در اجرای این طرح را بیان نمودند . دبیرستاد امر به معروف استان در ادامه از چالش های اجتماعی موجود و معضلات به چالش های بعضی از بوستان های شهر اشاره و افزودند : حمایت از آمرین در سطح کلان و اغنای تذکر لسانی در سطح عموم و ساختار سازی را موجب آرامش جامع در تمامی شئونات اسلامی دانستند
در ادامه جلسه حاضرین و اعضای جلسه هر کدام به فعالیت های دستگاه و اداره خودشان در راستای این دو مریضه مهم و بحث حجاب وعفاف پرداختند.

در انتهای جلسه آیت الله سعیدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استاان به اهمیت این موضوع اشاره و تصریح کردند : در خصوص موضوع امر به معروف ونهی از منکر و چه در زمینه حجاب و عفاف نباید احساسی برخورد کرد و باید بستر کاری مناسب و اصولی فراهم بیاورید . ایشان از مسولین استان خواستند که هر کدام به صورت جامع در خصوص مردم پایه کردن امر به معروف و نهی از منکر طرح ارائه دهند.

انتهای پیام/

زینب زمانی انالوجه
زینب زمانی انالوجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت