13:43 1403/04/06

برگزاری نخستین گردهمایی بانوان آمر به معروف و ناهی از منکر با رویکرد تبیینی مطالبه گری حجاب و عفاف در قم

صافی نیوز / اولین گردهمایی بانوان آمر به معروف و ناهی از منکر با رویکرد تبیینی مطالبه گری حجاب و عفاف توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار شد.
۲۵۲۲

به گزارش صافی، در این گردهمایی حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم حضور داشته و سخنرانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی با طرح این سوال که آیا حجاب محدودیت است؟ گفت: درست است که بیشتر افراد جامعه بر این معتقدند که حجاب محدودیتی ندارد اما من بر این معتقد هستم که حجاب محدودیت است اما محدودیتی که باعث ایجاد مصونیت و محدودیتی است که موجب تعالی بخشی است.

وی در ادامه افزود: حجاب محدودیتی ارزش آفرین است و زنان جامعه اسلامی باید الگوی خود را در پوشش و رفتار سیره و‌ منش حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) قرار دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در ادامه ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد برای احیاء این فریضه الهی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با حمایت استاندار دغدغه مند و پرتلاش در راستای تحقق حجاب و عفاف در سطح استان با آسیب شناسی معضلات و مشکلات استان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طرح جامع عفاف و حجاب را آماده کرده که آغاز این طرح از ادارات دولتی و بیمارستانها خواهد بود.

وی یاد آور شد: این طرح با حفظ آرامش و کرامت کارمندان در سطح کشور و استان قم صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی در بخش دیگری عنوان کرد: در جهت رفع موانع و دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر از حق هر آمر به معروف و ناهی از منکر که در حقش ظلم شده باشد با ارائه سند و مدرک مکتوب دفاع خواهد شد.

وی به چند نمونه از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اشاره و مطرح‌ کرد: در ماه مبارک رمضان حکم پلمپ ۸۲ واحد صنفی متخلف صادر شد ، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مکانهای عمومی مانند بوستان علوی در دستور کارویژه قرار گرفته شده است و امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش نیز اقدام دیگر این ستاد بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیاز مند همدلی و برادری مردم با یکدیگر و ادارات مربوطه است که امید است با همکاری ستاد این امر مهم در جامعه تحقق یابد و باید از تمام بانوان جامعه خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر باشم.

انتهای پیام/

زینب زمانی انالوجه
زینب زمانی انالوجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت