16:40 1403/04/04
در حکمی؛

دبیر جشنواره بین المللی مد و لباس فجر منصوب شد

صافی – معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی صدیقه پاک بین را به سمت دبیر هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر منصوب کرد.
no-photos

به گزارش عصر دوشنبه از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، در حکم سید محمد مجتبی حسینی خطاب به صدیقه پاک بین آمده است: بنا به پیشنهاد حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس و رئیس هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس ایرانی اسلامی و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان دبیر هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر منصوب می شوید.

می در این حکم می افزاید: با عنایت به ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت های موجود مرتبط و اهمیت به کارگیری توان هنرمندان طراح کارشناسان ، متخصصان، انجمن ها، نهادها، دستگاه های اجرایی، موسسات و تولید کنندگان در زمینه های مختلف و به ویژه آمیختن هنر ارزشمند طراحی لباس و اندیشه های دینی و ایجاد زمینه مناسب برای طراحی و تولید آثار منطبق با ارزشها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی و دینی از طریق برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر، لازم است اقدام مقتضی از طریق برپایی نشست ها، جمع آوری سوابق و اطلاعات ، اخذ نظرات، انطباق با مقررات و ضوابط و برنامه ریزی اجرایی امور معمول داشته و نتایج را به طور مستمر ارایه کنید.

دبیر انجمن طراحان پارچه و لباس ایران، طراح لباس و پژوهشگر لباس اقوام، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س) و دبیر دوره های مختلف جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

از جمله مسئولیت های صدیقه پاک بین به شمار می آید.

مجموعه لباس‌های ایرانی با تلفیق سنت و مدرنیته در قالب نمایشگاه لباس این طراح پیشکسوت مد و لباس هم روز جمعه پنجم بهمن‌ماه در محل هتل اسپیناس پالاس با حضور شماری از مسئولان و جمعی از مردم رونمایی و به نمایش گذاشته شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش ٢٦بهمن تا ٢ اسفند ٩٧ از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت