17:55 1403/04/06

نوشیدنی معجزه‌آسا برای پیشگیری از بیماری پارکینسون

صافی نیوز / پارکینسون دومین بیماری شایع تخریب کننده سیستم عصب مرکزی در بین بیماری های مغز و اعصاب به حساب میاید،گفت: نوشیدن روزی یک فنجان قهوه در روز می تواند از ابتلا به پارکینسون جلوگیری کند و نقش موثری در حفاظت از سلول های عصبی را دارا است.
پارکینسون

به گزارش صافی، پارکینسون دومین بیماری شایع تخریب کننده سیستم عصب مرکزی در بین بیماری های مغز و اعصاب به حساب میاید،گفت: نوشیدن روزی یک فنجان قهوه در روز می تواند از ابتلا به پارکینسون جلوگیری کند و نقش موثری در حفاظت از سلول های عصبی را دارا است.

خوشبختانه پارکینسون در بین بیماری های مغز و اعصاب به خوبی به درمان دارویی جواب می دهد و می تواند باعث بهبود کیفیت زندگی بیماران و بهبود عملکرد فرد مبتلا شود، داروهای مورد استفاده عوارض خاصی نداشته و فقط در برخی از بیماران باعث ایجاد حرکت اضافه شده که نشان دهنده تاثیر خوب و کارکرد درست دارو است.

سبک زندگی سالم و مصرف سبزیجات و میوه جات تازه و استفاده بیشتر از گوشت سفید، بیان داشت: از نظر علمی ثابت شده که نوشیدن روزی یک فنجان قهوه در روز می تواند از ابتلا به پارکینسون جلوگیری کند و نقش موثری در حفاظت از سلول های عصبی را دارا می باشد.

انتهای پیام/

مریم سگوند
مریم سگوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت