15:30 1403/04/04

زمین لرزه ۶/۱ ریشتری لحظاتی پیش هرمزگان را لرزاند

صافی نیوز / زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۶.۱ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندرخمیر و بندر لنگه در استان هرمزگان را لرزاند.
زلزله

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، هنوز از میزان خسارات گزارشی اعلام نشده اما نکته قابل توجه این است که طی روزهای اخیر بالغ بر ۱۰۰ زمین لرزه کوچک و بزرگ این منطقه در استان هرمزگان را لرزانده است و سبب شده در این مناطق مردم از بیم جان، در اماکن عمومی اقدام به برپایی چادر کنند.

مردم در مناطق مختلف استان از جمله بندرعباس در حال حاضر به پارک‌ها پناه برده‌اند. رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کانون این زلزله در۳۴ کیلومتری بندر خمیر بوده است، گفت: همچنین کانون زلزله۴۱ کیلومتر تا شهرستان کنگ و ۴۸ کیلومتر تا بندر لنگه فاصله دارد و در نقاط مختلفی از احساس شده است. همچین این محل ۱۰۷ کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد.

نامی ادامه داد: در پی وقوع این زلزله تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده باش درآمده و تیم‌های ارزیاب از سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و … نیز به مناطق متاثر از حادثه اعزام شده‌اند و گزارش بررسی‌های آنان به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت