5:52 1403/04/03
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران:

کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
نیروی انتظامی پلیس ناجا

به گزارش صافی، کیومرث عزیزی بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران و البرز است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری وی اخذ شد.

وی تصریح کرد: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک گاوداری محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و کرج ۳ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل ۱۸۱کیلو و ۹۰۰گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامی، قانونی و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت